marți, 25 octombrie 2011

Mihai I - Liderul Romaniei posibile


Oi fi eu republican convins, dar uneori parcă-mi pare rău.
Regele Mihai I mi-a arătat azi că România pe care mi-o doresc e posibilă. Regele trăieşte în continuare ca un lider dedicat ţării sale - cu toate mojiciile, nedreptăţile şi loviturile pe care i le-a administrat această ţară peste decenii. Regele are sinceritatea unui părinte veritabil, care-şi va iubi mereu copilul, oricât de jos ar cădea acesta. Regele este o constantă de devoţiune, stoicism şi echilibru într-o ţară populată de politicieni care-i confundă destinul istoric cu hăuleala din tiribombe.
Republican fiind, mă întreb dacă republica noastră n-ar trebui să piară, acum, ca să salveze ce-a mai rămas din ideea de republică în România. Să nu mai avem preşedinţi care cheamă mineri, care se fandosesc cu înfrângerile lor, care coboară în troacă, pe la televiziuni, unde se tăvălesc în lături cu politicieni mărunţi.
Să avem, după atâta timp, măcar un reper de normalitate în fruntea acestei ţări.

Vlad Petreanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu